rvk-zastitavodomjera141222.jpg

S obzirom na nadolazeće niske temperature, podsjećamo građane da zaštitite svoje vodomjere i vodovodne instalacije.

Niske temperature i slabo zaštićena vodomjerna mjesta, šahtovi u kojima se nalaze vodomjeri mogu prouzrokovati pucanja stakla na vodomjeru, a nerijetko i do oštećenja kompletnog vodomjera.

Bez vode tokom zimskih mjeseci korisnici mogu ostati usljed smrzavanja vode u dijelovima internih vodovodnih instalacija iza glavnog vodomjera.

Za njihovo održavanje zaduženi su potrošači, te savjetujemo da provjere da li su i u kojoj mjeri zaštićeni vodomjeri i vodovodne instalacije.

Neophodno je da se blagovremeno izvrši zaštita vodomjernih mjesta i instalacija od mraza, tako što će se vodomjer i otkrivene cijevi obložiti odgovarajućim termo-izolacijskim materijalom (stiropor, staklena vuna i slično). Eventualni nedostatak navedenog izolacionog materijala može se nadomjestiti starim dekama.

Sve vodovodne cijevi koje se nalaze na otvorenom neophodno je isprazniti te, ukoliko je moguće, zatvoriti otvoreni prostor u kojem su smještene vodovodne instalacije. Voda se po pravilu ledi u plitkim i nezaštićenim dijelovima instalacije, kao i u negrijanim dijelovima
zgrada.

Iako ovaj poduhvat traži ili vrijeme ili novac, trošak je puno manji od onog koji nastaje zbog puknuća cijevi nakon što se voda zaledi.

Potrošačima koji primijete da su ostali bez vode savjetujemo da prvo provjere stanje instalacija u vodomjernom oknu, da pokušaju okrenuti ventil, ali nikako na silu. Ventil koji nije moguće okrenuti upućuje da je voda u instalacijama u vodomjernom oknu zaleđena.

Najbrže će se odlediti pomoću isparavanja tople vode u zatvorenom oknu sa spuštenim poklopcem. Zamrznute instalacije nikako se ne smiju odleđivati direktnim poljevanjem tople vode preko njih, niti korištenjem otvorenog plamena.

Za ponovnu uspostavu vodosnabdijevanja, potrebno je pronaći, odnosno pregledati svaki dio instalacije.

Upozoravamo građane  da blagovremeno poduzmu potrebne mjere zaštite koje će evidentno utjecati na to da kućni budžeti ne budu dodatno opterećeni izdvajanjem novca za popravke instalacija i vodomjera.

Ukoliko korisnici nisu u mogućnosti sami riješiti problem odmrzavanja vode u cijevima iza glavnog vodomjera potrebno je da se obrate stručnim osobama,  ili J.P. “Vilenica-Vodovod” d.o.o. Novi Travnik.

Za sve dodatne informacije, građani se mogu obratiti direktno na adresu JP “Vilenica-Vodovod” d.o.o. Novi Travnik, ulica Kalinska bb, služba održavanja  na broj : 030/525-310