Uz procvat digitalne ere i brzog ritma života, čitanje knjiga ponekad pada u drugi plan. Međutim, Gradska knjižnica Novi Travnik odlučila je promijeniti ovu sliku. Povodom Međunarodnog dana knjige i autorskih prava, pokrenuli su kampanju "Budi cool! Pročitaj knjigu! Postani član!“ s ciljem privlačenja novih članova i promocije kulture čitanja.Plakat 1

Ova kampanja nije samo poziv na čitanje, već i na kreativnost. Slogan "Budi Cool!" implicira kako je čitanje knjiga nešto što može biti i zabavno i moderno. Gradska knjižnica Novi Travnik prepoznala je važnost prilagođavanja novim trendovima i načinima komunikacije kako bi privukla publiku svih uzrasta. Jedan od ključnih elemenata ove kampanje su plakati koji su osmišljeni da privuku pozornost prolaznika i potaknu ih na akciju.

Plakat 2

Zahvaljujući dizajnu Stanislava Nikolića, plakati su izuzetno privlačni i jasno komuniciraju poruku kampanje. Kroz ovu kampanju, žele istaknuti i kako čitanje nije samo pasivna aktivnost, već može biti inspirativna i poticajna. Pored toga, čitanje knjiga potiče razvoj mašte, kritičkog razmišljanja i empatije. Osim plakata, knjižnica će u daljnjem razdoblju organizirati niz događaja i aktivnosti kako bi dodatno podržala ovu kampanju. Namjera je stvoriti dinamično i inspirativno okruženje koje potiče ljude na otkrivanje radosti čitanja i izražavanja kroz različite umjetničke forme. Ova kampanja ne vrši samo promidžbu čitanje, već i podupire autorska prava.