brankobrkan

Pomoćnik načelnika pri Službi za za privredu, razvoj, obnovu i stambeno – komunalne poslove / Služba za gospodarstvo, razvitak obnovu i stambeno komunalne poslove

Branko (Stipo) Brkan

Rođen 01.07.1961 god. u Kasapovićima, Novi Travnik. Osnovnu školu završio u Novom Travniku a srednju Ekonomsku u Travniku. Zvanje diplomiranog ekonomiste stekao 20.12.1985 god. na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu. Prva radna iskustva kao diplomirani ekonomista stiče od 1986 do 1993 god. u MMK „BRATSTVO“ RO KOVAČNICA Novi Travnik, zatim RO „BRATSTVO-KOMERC“ te kao šef ekonomske Službe u DP TVORNICA OTKOVAKA. U 1994 god. radio u Poreznoj upravi kao šef inspekcije, u tvornici obuće Ratanjska i Contra d.o.o. kao pomoćnik direktora za financije u periodu 1995 do 1996 god. Od 1996 god. do 2007 god. radio u Impregnaciji –Holz d.o.o. Vitez na poslovima pomoćnika direktora za komercijalno-financijske poslove. U tvrtci Vitales d.o.o. Nova bila radio kao pomoćnik direktor za financije u periodu 2007. do 2010 godine. Kratko radio kao savjetnik Ministra prometa i veza BiH kao savjetnik za ekonomska pitanja 2010-2011 god. Od 01.06.2011 god. rukovodeći državni službenik u Općini Novi Travnik kao pomoćnik načelnika za Gospodarstvo, razvitak, obnovu i stambeno komunalne poslove, a od 2018 god. kao pomoćnik načelnika za Gospodarstvo, poduzetništvo i lokalni ekonomski razvoj.

Telefon: 030 795 605    Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 

Služba za gospodarstvo, razvitak obnovu i stambeno komunalne poslove:

  • provodi zakone, odluke i druge propise, te opće i pojedinačne akte iz oblasti privrede, razvoja, obnove i stambeno-komunalne problematike

  • priprema programe istraživanja u oblasti privrede, poduzetništva i lokalnog ekonomskog razvoja i predlaže metodološka rješenja

  • samostalno ili u saradnji sa Kabinetom načelnika, priprema i izrađuje projektne prijedloge koji su pogodni za finansiranje iz fondova Evropske unije, viših nivoa vlasti u Bosni i Hercegovini i drugih domaćih i stranih donatora

  • izrađuje i prati realizaciju programa lokalnog razvoja, u saradnji sa svim drugim službama

  • izrađuje izvještaje o realizaciji programa lokalnog razvoja u skladu sa Zakonom o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u FBiH i strateškim dokumentima Općine Novi Travnik

  • vrši izradu planova i programa razvoja i investicija u okviru lokalne zajednice

  • rješava po zahtjevima iz oblasti poduzetništva i poljoprivrede

  • organizuje izradu i prati implementaciju strategije i planova razvoja općine

  • izrađuje i prati realizaciju projekata iz oblasti privrede

  • pokreće postupke izrade projektne dokumentacije za infrastrukturne projekte kao i postupke revizije urađenih projekata

  • pokreće postupke i pribavlja potrebne dozvole za sve infrastrukturne projekte u kojima je Općina investitor

  • rješava u upravnim stvarima u prvostepenim upravnim postupcima u okviru nadležnosti Službe

  • priprema propise u okviru cjelokupne privredne politike, te podstiče privredni i društveni razvoj općine

  • vodi propisane službene evidencije i izdaje uvjerenja o činjenicama na osnovu službenih evidencija

  • sačinjava informacije, godišnje planove rada, analizu izvršenja poslova i izvještaj o radu

  • priprema propise u vezi s utvrđivanjem stambene politike, uključujući donošenje propisa koji se odnose na uređenje i izgradnju stambenih objekata

  • rješava u upravnim stvarima u prvostepenom upravnom postupku u stambenoj oblasti, prati i analizira stanje te pokreće inicijativu za rješavanje problema u toj oblasti

  • informiše Općinsko vijeće i načelnika Općine o stanju u stambenoj oblasti

  • obavlja stručni nadzor u komunalnoj oblasti

  • vrši uspostavu komunalnog reda i koordinira poslove iz komunalne oblasti

  • donosi rješenja o komunalnoj naknadi za stambene prostore (kuće i stanovi) i garaže

  • sudjeluje u utvrđivanju programa obavljanja usluga i utvrđivanju strukture finansiranja zajedničke komunalne potrošnje, te prati stanje u oblasti individualne komunalne potrošnje

  • vrši upravne i druge stručne poslove, prikupljanje i obradu podataka o izbjeglicama i raseljenim osobama, stvara uslove za povratak izbjeglih i raseljenjih lica, obavlja poslove u vezi sa obnovom porušenih objekata,

  • prati i uređuje stanje lokalnog cestovnog saobraćaja na području općine Novi Travnik

  • obavlja i sve druge poslove vezane za lokalni cestovni saobraćaj

  • obavlja i druge poslove koji su zakonom i drugim propisom stavljeni u nadležnost općinskog organa uprave, a po svojoj vrsti, srodnosti i međusobnoj funkcionalnoj povezanosti spadaju u poslove koje obavlja ova Služba.

Preuzimanja

Akcioni plan održivog upravljanja energijom i prilagođavanja klimatskim promjenama (SECAP) Općine Novi Travnik za period do 2030. godine
Strategija razvoja poljoprivrede općine Novi Travnik (2017 – 2021)

Copyright 2021 OPĆINA NOVI TRAVNIK Sva prava zadržana. Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.

designer17